Aktualności

Aktualności

SEMINARIUM Cityboard Media razem z małymi i średnimi przedsiębiorcami, Katowice

Cityboard Media, jako biznesowy partner wspierający IV Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, już po raz kolejny angażuje się w to ważne dla polskiego biznesu wydarzenie. MŚP to sektor ważny dla gospodarki, który dynamicznie rozwija się, a spotkanie w Katowicach służy wymianie wiedzy i doświadczeń między przedsiębiorcami a specjalistami z różnych branż. W bogatym programie Kongresu...

Czytaj więcej

SEMINARIUM Inspirujący Instytut Cityboard Media – na tropie „pułapek umysłu” współczesnego konsumenta, Warszawa

Z udziałem licznie zgromadzonych gości 10 kwietnia w Centrum ZIELNA w Warszawie odbyło się seminarium Instytutu Cityboard Media poświęcone tematyce związanej z „Pułapkami umysłu i ich wpływem na reklamę. Kim jest współczesny konsument i jak zmienia się sposób funkcjonowania w świecie?” W czasie kilkugodzinnego spotkania, uczestnicy wraz z naszymi ekspertami – dr Alicją Grochowska z...

Czytaj więcej

KONFERENCJA Światowe trendy konsumenckie. Customer experience, Warszawa

16 października 2012 r. odbyła się kolejna konferencja w ramach działań Instytutu Cityboard Media. Tym razem skupiliśmy się na nowym w Polsce zagadnieniu customer experience i wykorzystaniu tego trendu w nowoczesnym marketingu i sprzedaży. Gościem specjalnym konferencji był prof. Dariusz Doliński, który poprowadził wykład pt.: „W jaki sposób w XXI wieku nastrój i emocje konsumentów...

Czytaj więcej

KONFERENCJA Psychologia w biznesie, Warszawa

17 listopada 2009 roku, w siedzibie głównej SWPS w Warszawie przy ul. Chodakowskiej 19/31, odbyła się konferencja „Psychologia w biznesie. Biznes w psychologii” organizowana przez Instytut Psychologii Ekonomicznej SWPS oraz Cityboard Media. W imieniu organizatorów gości powitali dr hab. Jerzy Karyłowski, Dziekan Wydziału Psychologii SWPS oraz Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media. Dalszą część spotkania...

Czytaj więcej

SEMINARIUM Perswazja komunikatów reklamowych, Warszawa

21 kwietnia w siedzibie Business Centre Club w Warszawie odbyło się seminarium Instytutu Cityboard Media pod hasłem „Perswazja komunikatów reklamowych”. Spotkania Instytutu Cityboard Media służą przekazywaniu praktycznej i teoretycznej wiedzy klientom firmy. Wykładowcami są najznakomitsi naukowcy specjalizujący się w tematyce z pogranicza psychologii i reklamy. Tak było i tym razem – dwa wykłady: „Ogólne determinanty...

Czytaj więcej

SEMINARIUM BRANŻOWE Percepcja i perswazja reklamy a pozycjonowanie marki – branża FMCG i moda, Warszawa

FMCG i moda na outdoorze.Czwarte branżowe seminarium Instytutu Cityboard Media, które odbyło się 15 stycznia w Warszawie, było poświęcone FMCG i modzie. Poprowadził je prof. dr hab. Andrzej Falkowski z Katedry Psychologii Marketingu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W spotkaniu uczestniczyli klienci Cityboard Media, domy mediowe i agencje reklamowe. Na wstępie profesor podkreślił, że...

Czytaj więcej

SEMINARIUM BRANŻOWE Percepcja i perswazja reklamy a pozycjonowanie marki – branża finansowa. Warszawa

Za nami kolejne spotkanie Instytutu Cityboard Media koncentrujące się na tematyce percepcji i kreacji reklamy, które odbyło się 29 października w Warszawie. Tym razem nasz ekspert – prof. Andrzej Falkowski – na przykładach kreacji branży finansowej opowiedział zebranym gościom o najskuteczniejszych mechanizmach percepcji kampanii reklamowych realizowanych dla tego sektora. Profesor podkreślił, że mechanizmy psychologiczne związane...

Czytaj więcej

SEMINARIUM Percepcja i kreacja reklamy a pozycjonowanie marki – branża telekomunikacyjna, Warszawa

Drugie branżowe seminarium Instytutu Cityboard Media odbyło się w środę 11 czerwca w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. W spotkaniu poświęconym sektorowi telekomunikacyjnemu wzięli udział przedstawiciele operatorów telefonii komórkowej, stacjonarnej, kreatywnych agencji reklamowych, domów mediowych oraz dziennikarze. Wykład pod tytułem „Percepcja i kreacja reklamy a pozycjonowanie marki na przykładach branży telekomunikacyjnej” poprowadził prof. dr hab. Andrzej...

Czytaj więcej

SEMINARIUM BRANŻOWE Percepcja i kreacja reklamy a pozycjonowanie marki – branża motoryzacyjna, Warszawa

8 kwietnia 2008r. w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, odbyło się spotkanie Instytutu Cityboard Media, poświęcone percepcji reklamy i pozycjonowaniu marki motoryzacyjnej. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele największych firm motoryzacyjnych w kraju oraz mediów. W pierwszej części spotkania omówione zostało znaczenie percepcji i pamięci w tworzeniu afektu (zachowania) do reklam i reklamowanej marki. Na praktycznych przykładach prof....

Czytaj więcej

SEMINARIUM Oko w oko z konsumentem – Badania etnograficzne, Warszawa

12 marca 2008 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie, odbyło się trzecie spotkanie Instytutu Cityboard Media. Podczas spotkania zaprezentowane zostały wyniki najnowszych etnograficznych badań konsumpcji outdooru, możliwości badania Eye Tracking oraz nowoczesne narzędzia do planowania kampanii reklamowych w Internecie. Spotkanie rozpoczęła prezentacja Pawła Krzyworzeki – Między syberyjską tajgą a dżunglą kapitalizmu – opowieść o współczesnej...

Czytaj więcej