KONFERENCJA Światowe trendy konsumenckie. Customer experience, Warszawa

16 października 2012 r. odbyła się kolejna konferencja w ramach działań Instytutu Cityboard Media. Tym razem skupiliśmy się na nowym w Polsce zagadnieniu customer experience i wykorzystaniu tego trendu w nowoczesnym marketingu i sprzedaży.

Dariusz Doliński
Dariusz Doliński

Gościem specjalnym konferencji był prof. Dariusz Doliński, który poprowadził wykład pt.: „W jaki sposób w XXI wieku nastrój i emocje konsumentów wpływają na ich zachowania konsumenckie”. Podczas wykładu prof. Doliński omówił wpływ emocji, które na percepcję reklamy i jej skuteczność. Profesor przedstawił również wyniki badań dotyczących tego zagadnienia.

Marta-Bryla-Gozdyra
img-article

Wykład na temat customer experience wygłosiła Marta Bryła-Gozdyra – w jego trakcie mieliśmy okazję przyjrzeć się ciekawym przykładom rozwoju tego podejścia w Polsce i na świecie. W czasie prelekcji przybliżone zostały również pozytywne efekty biznesowe, jakie można uzyskać wykorzystując customer experience w warunkach silnej konkurencji rynkowej.

Dariusz Jankoś
Dariusz Jankoś

W ostatniej części spotkania starszy konsultant firmy Cityboard Media – Dariusz Jankoś – pokazał uczestnikom konferencji przykłady zastosowania customer experience w reklamie zewnętrznej, opisując jednocześnie zalety takich działań.

Październikowa konferencja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem zaproszonych gości. „Każda z prelekcji pełna była eksperckiej wiedzy, ciekawostek i humoru. Bardzo inspirująca konferencja. Czekam na kolejną!” – powiedziała Karolina Dulnik z Dulnik communico. „Bardzo ciekawy dobór prelegentów oraz tematyki. Customer experience to dla mnie zupełna nowość – mam nadzieję, że szybko będę mogła wykorzystać nabytą na spotkaniu wiedzę” – dodaje Justyna Poborska, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów z Suasor Call Center Consulting.

PRELEGENCI

Marta Bryła-Gozdyra
Marta Bryła-Gozdyra

Marta Bryła-Gozdyra – dyrektor zarządzająca w firmie Everbe

Dyrektor zarządzająca w firmie Everbe oraz wykładowca zachowań konsumenckich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ma za sobą 15 lat zarządzania marketingiem, sprzedażą i PR. Posiada wieloźródłowe wykształcenie z zakresu zarządzania biznesem, psychologii zachowań konsumenckich, psychologii organizacji oraz coachingu. Pomysłodawca Instytutu Cityboard Media zajmującego się badaniami w dziedzinie oddziaływań reklamy, edukacją i pogłębianiem wiedzy z zakresu reklamy i komunikacji w środowisku marketingowo-reklamowo-mediowym w Polsce. Autorka publikacji na temat marketingu i psychologii zachowań konsumenckich.

Dariusz Doliński
Dariusz Doliński

Dariusz Doliński – profesor psychologii, wykładowca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

Profesor psychologii, obecnie pracuje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, jest kierownikiem Katedry Psychologii Społecznej w Wydziale Zamiejscowym SWPS we Wrocławiu. Jest członkiem Komitetu Psychologii PAN i wielu międzynarodowych organizacji naukowych (m.in. American Psychological Association, European Association of Experimental Social Psychology, Society for Personality and Social Psychology). Od 1993 roku pełni funkcję redaktora naczelnego Polish Psychological Bulletin – najważniejszego pisma psychologicznego w Polsce. Zajmuje się głównie psychologią społeczną, a w szczególności technikami wywierania wpływu na ludzi i psychologia reklamy. Jest autorem 9 książek (w tym 3 we współautorstwie) i około 200 artykułów i rozdziałów w książkach. Jego najważniejsze prace opublikowane zostały w czołowych czasopismach psychologicznych (jak np. Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Social Psychology, Personality and Social Psychology Bulletin).

Dariusz Jankoś
Dariusz Jankoś

Dariusz Jankoś – starszy konsultant w firmie Cityboard Media Sp. z o.o.

Starszy konsultant w firmie Cityboard Media Sp. z o.o., wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu-National-Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje prowadząc warsztaty menadżerskie oraz wykłady internetowe na platformie edukacyjnej EDU². Do głównych obszarów zainteresowań należą reklama oraz nowe koncepcje zarządzania.