Zasady projektowania kampanii

Tworząc projekt graficzny do kampanii OOH musimy pamiętać o najważniejszym zadaniu jaki plakat ma spełniać – ma skutecznie komunikować umieszczone na nim treści, ma wspomagać sprzedaż lub promocję produktu lub usługi. Plakat jest przedmiotem sztuki użytkowej i dobrze zaprojektowany może przypominać dzieło sztuki, ale nie możemy zapomnieć, że powinien skutecznie przyciągać uwagę i zostać zapamiętanym,...

Czytaj więcej

Dobry plakat reklamowy

ma zawierać niewielką ilość informacji – najlepiej jedno krótkie zdanie; liczy się prostota przekazu powinien mieć jeden główny, skupiający uwagę element musi operować jasnym, zrozumiałym językiem i symbolem dostosowanym do grupy docelowej – odbiorca powinien od razu wiedzieć, co tak naprawdę zobaczył na plakacie powinien mieć wyraźną, czytelną i odpowiednio dużą czcionkę; delikatne, ciasno ułożone...

Czytaj więcej