Misja
Edukacja
Konferencje
Programy stażowe
Instytut Cityboard Media to projekt, który ma na celu popularyzację wiedzy z zakresu marketingu, digitalu i reklamy zewnętrznej. Główny obszar aktywności Instytutu to działania edukacyjne, takie jak organizacja seminariów, konferencji, warsztatów, współpraca ze środowiskami akademickimi, a także programy stażowe.
W każdym roku Instytut organizuje seminaria w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku i Warszawie. Uczestniczą w nich klienci Cityboard Media. Jako prelegenci zapraszani są wybitni specjaliści z zakresu marketingu, reklamy, psychologii i digitalu (między innymi Paweł Tkaczyk, prof. Andrzej Falkowski, czy prof. Alicja Grochowska). Dzielą się oni swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami seminariów. Instytut jest też stałym gościem Europejskiego Kongresu Małych i Średnich przedsiębiorstw w Katowicach. W panelach eksperckich i warsztatach corocznie uczestniczy kilkaset osób.
We współpracy z Uniwersytetem SWPS w Warszawie realizowane są projekty edukacyjne i stażowe. W ich ramach eksperci z Cityboard Media prowadzą na uczelni zajęcia z komunikacji marketingowej i zapraszają studentów na wizyty studyjne do firmy. Od lat Instytut realizuje skierowany do młodych ludzi, program stażowy „Kuźnia talentów Cityboard Media”. Pozwala on na zdobycie doświadczenia i jest szansą wejścia na rynek pracy i karierę w mediach.
Instytut realizuje misję Cityboard Media, czyli firmy dla której priorytetem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Firma tworzy strategie marketingowe, kreuje marki, buduje nowoczesne strony www, obsługuje media społecznościowe i realizuje kampanie reklamowe w internecie. Sieć outdoorowa firmy, to kilka tysięcy nośników w ponad 60 miastach w całym kraju. Na tablicach reklamowych Cityboard Media rocznie pojawia się kilka tysięcy kampanii.