Outdoor, czyli reklama zewnętrzna (OOH – out-of-home), to najstarsza i najpopularniejsza forma promocji, bazująca na wizualnej prezentacji treści i zapewniająca wysoką częstotliwość kontaktów z kampanią reklamową. Outdoor wykorzystuje nośne symbole i proste komunikaty, które ułatwiają zapamiętanie i identyfikację marki. Reklama zewnętrzna działa 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez możliwości wyłączenia. Jej cechą...
Czytaj więcej
Doba mediowa jest to całkowity czas poświęcony na konsumpcję mediów ogółem w ciągu doby. Człowiek spędza niemalże cały świadomy czas życia w towarzystwie mediów. Polacy codziennie konsumują media przez 9 godzin i 39 minut. Outdoor ma w dobie mediowej bardzo duży, 20-procentowy udział. Oznacza to, że konsumenci codziennie poświęcają jedną godzinę i 56 minut tylko...
Czytaj więcej
W skali globalnej* z każdego 1 $ zainwestowanego w reklamę zewnętrzną średnio ze sprzedaży otrzymuje się zwrot w wysokości 2,8 $. Outdoor najsilniej wpływa na wzrost sprzedaży w takich branżach, jak telekomunikacja, media, turystyka i przede wszystkim – handel detaliczny. W połączeniu z innymi mediami outdoor nie tylko powiększa zasięg rozpoznawalności produktu, ale również wzmacnia...
Czytaj więcej
Zadaniem inicjatywy twójoutdoor.pl było przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom reklamy zewnętrznej. Outdoor to skuteczne medium o masowym zasięgu, dające najwyższy zwrot z inwestycji, którego wysoką efektywność potęguje prosta kreacja. W projekcie wzięły udział firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku outdooru: Cityboard Media, Jetline oraz Stroer. Celem projektu było umocnienie pozycji reklamy zewnętrznej jako niezwykle...
Czytaj więcej