SEMINARIUM Inspirujący Instytut Cityboard Media – na tropie „pułapek umysłu” współczesnego konsumenta, Warszawa

Z udziałem licznie zgromadzonych gości 10 kwietnia w Centrum ZIELNA w Warszawie odbyło się seminarium Instytutu Cityboard Media poświęcone tematyce związanej z „Pułapkami umysłu i ich wpływem na reklamę. Kim jest współczesny konsument i jak zmienia się sposób funkcjonowania w świecie?”

W czasie kilkugodzinnego spotkania, uczestnicy wraz z naszymi ekspertami – dr Alicją Grochowska z SWPS, Cezarym Sochackim z Posterscope Polska oraz Marcinem Wojdą i Dariuszem Jankosiem z Cityboard Media szukali odpowiedzi na pytanie postawione w tytule spotkania.

Naszym celem było przybliżenie psychologicznych aspektów mechanizmów reakcji konsumentów na reklamę oraz przedstawienie perspektyw marketingu w epoce totalnej komunikacji, mobilnych technologii i portali społecznościowych.
Wykład dr Alicja Grochowska „Na przekór oczekiwaniom, czyli jakie reklamy lubi umysł konsumenta” pokazał psychologiczne aspekty funkcjonowania ludzi we współczesnym świecie i działania reklam.

Intrygująca prezentacja Cezarego Sochackiego „Smart city. Smart people. Smart life. Od nośników reklamy do ekosystemu komunikacyjnego” wzbudziła dyskusję o OUT Of HOME i wykorzystaniu nowych mediów.
Z perspektywy Cityboard Media Marcin Wojda w wystąpieniu „Podążaj za zmianami, kreuj nową rzeczywistość w świecie reklamy zewnętrznej” zaprezentował główne trendy komunikacji marketingowej.

Seminarium
Seminarium

Ważnym aspektem spotkania była prezentacja Dariusza Jankosia „Ecolight – DIY – planowanie i realizacja kampanii reklamowej online”, który pokazał możliwości ecolightu – nowoczesnego nośnika reklamowego OOH.
Z sukcesem – sądząc po zainteresowaniu i zaangażowaniu gości – zainspirowaliśmy uczestników spotkania do wykorzystania w działaniach promocyjnych zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych mediów, które wzajemnie się uzupełniają i jeszcze skuteczniej stymulują reakcje konsumentów.
Już teraz Instytut Cityboard Media zaprasza na jesienną edycję spotkania.