Zasady planowania kampanii

określ cel kampanii (czy jest to kampania wizerunkowa, produktowa, promocyjna, itd.) zastanów się, kto stanowi twoją grupę docelową zdefiniuj zasięg kampanii określ budżet kampanii rozplanuj kampanię w obrębie miasta zastanów się, w jakich miejscach koncentruje się twoja grupa docelowa w mieście (POI – points of interest) dobierz format i usytuowanie nośników do treści przekazu i...

Czytaj więcej

Dobrze zaplanowana kampania

Co mam zrobić, by kampania była efektywna? określ cel kampanii (czy jest to kampania wizerunkowa, produktowa, promocyjna, itd.) zastanów się, do jakiej grupy odbiorców chcesz dotrzeć ze swoim przekazem, kto stanowi twoją grupę docelową wybierz miejsca koncentracji grupy docelowej w mieście (np.: centra handlowe, stacje benzynowe, centra rozrywki, szkoły/uczelnie, dealerzy samochodów, centra komunikacyjne, biurowce, punkty...

Czytaj więcej