Aktualności

Aktualności

Seminarium w Gdańsku!

Bardzo miło nam poinformować, że kolejnym miastem w którym odbędzie się spotkanie Instytutu Cityboard Media jest Gdańsk, w którym spotkamy się we wtorek, 26 kwietnia. Będziemy rozmawiać o promocji marki i planowaniu mediów, a naszymi gośćmi będą: Joanna Staniszewska – konsultantka marketingu z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Prezeska doradztwa i agencji marketingowej you’ll specjalizującej się w...

Czytaj więcej

Instytut Cityboard Media w Krakowie

Jeśli chcesz napisać dobry brief do planowanej kampanii zastanów się, co, komu i w jaki sposób chcesz zakomunikować swoim produktem – radził Tomasz Niziołek na zorganizowanej po raz pierwszy w Krakowie, konferencji w ramach Instytutu Cityboard Media. Tomasz Niziołek to doradca, który na reklamie zjadł zęby. Od 20 lat pracuje w branży reklamowej; zapanował i...

Czytaj więcej

Uchylamy rąbka tajemnicy

Bardzo miło nam poinformować, że pierwsze wystąpienie podczas seminarium Instytutu Cityboard Media, które odbędzie się w czwartek, 14 kwietnia, poprowadzi Dariusz Jankoś, senior konsultant w firmie Cityboard Media. Dariusz Jankoś doświadczenie zdobywał jako wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje prowadząc...

Czytaj więcej

Najbliższe seminarium już w kwietniu!

Z przyjemnością informujemy, że kolejne spotkanie organizowane w ramach Instytutu Cityboard Media odbędzie się w czwartek, 14 kwietnia. Jednym z naszych gości będzie pani Grażyna Skarżyńska współwłaścicielka i doradca strategiczny (strategia marki i strategia komunikacji) firmy doradczej Good Company. Grażyna Skarżyńska od 18 lat tworzy strategię i sposoby komunikacji marek globalnych i polskich – początkowo...

Czytaj więcej

Życzenia

Radosny czas Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku się zbliża.Naszym Klientom, Partnerom, Podwykonawcom oraz Współpracownikom życzymy by ten czas upływał z ciepłej, rodzinnej atmosferze, a Nowy Rok przyniósł wiele sił i radości ze zrealizowanych marzeń i planów. Zarząd i Zespół Cityboard Media

Czytaj więcej

Wspólny projekt Uniwersytet SWPS i Cityboard Media – studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie...

Dziś odbyła się Inauguracja nowego kierunku studiów podyplomowych „Psychologii w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu”. Celem wspólnego projektu Uniwersytetu SWPS i Cityboard Media, jest połączenie akademickiej wiedzy, którą zaprezentują m.in. prof. Andrzej Falkowski, prof. Alicja Grochowska, dr hab. Robert Mackiewicz, z praktycznym doświadczeniem ekspertów wśród których znajdują się, m.in.: Jakub Bierzyński (CEO OMD),...

Czytaj więcej

Instytut Cityboard Media o nowych technologiach w komunikacji marketingowej

Instytut Cityboard Media zaprasza na seminarium „Trendy w marketingu i reklamie. Nowe technologie i ich wykorzystanie w komunikacji z klientem”. To już kolejne spotkanie pod patronatem Instytutu Cityboard Media, który prezentuje i analizuje zjawiska oraz narzędzia, które kształtują współczesny marketing. Na spotkaniu 15 października w Centrum Zielna w Warszawie spojrzymy na zmieniającą się wokół nas...

Czytaj więcej

SEMINARIUM Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja według Instytutu Cityboard Media, Warszawa

Instytut Cityboard Media zorganizował interdyscyplinarne seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” dla klientów Cityboard Media – marketingowców, dyrektorów, właścicieli firm i przedstawicieli domów mediowych. 19 marca 2015 r. w Centrum Zielna w Warszawie ponad 100 osób uczestniczyło w spotkaniu i dyskutowało o optymalnych rozwiązaniach związanych z komunikacją z klientem. Główni prelegenci – prof. Dariusz Doliński...

Czytaj więcej

Seminarium „O projektowaniu reklam i ich wpływie na sprzedaż”, Warszawa

2 października w Warszawie odbyło się już po raz kolejny seminarium Instytutu Cityboard Media, które w całości zostało poświęcone tematyce „Projektowania reklam i ich wpływowi na sprzedaż”. Jak zwykle prezentacje połączyły świat naukowych teorii, codziennej działalności bizneso-marketingowej oraz praktycznej realizacji kampanii na wielkim formacie. Instytut Cityboard Media konsekwentnie realizuje projekty edukacyjne, w których wykorzystuje naukowe...

Czytaj więcej