Instytut Cityboard Media w Krakowie

Jeśli chcesz napisać dobry brief do planowanej kampanii zastanów się, co, komu i w jaki sposób chcesz zakomunikować swoim produktem – radził Tomasz Niziołek na zorganizowanej po raz pierwszy
w Krakowie, konferencji w ramach Instytutu Cityboard Media.

Tomasz Niziołek to doradca, który na reklamie zjadł zęby. Od 20 lat pracuje w branży reklamowej; zapanował i zrealizował setki kampanii. W ramach krakowskiej odsłony Instytutu CBM wygłosił wykład
o wyzwaniach marketera w XXI wieku oraz wykorzystaniu reklamy zewnętrznej w komunikacji marketingowej firm. – Brief jest narzędziem, które pozawala jasno sprecyzować oczekiwania zamawiającego. Dobrze napisany brief to skarb – oceniał Niziołek.

Drugim prelegentem był Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży w CBM, który mówił o praktycznym zastosowaniu reklamy zewnętrznej w komunikacji marketingowej firm. – Marka jest własnością odbiorców, bo to ich skojarzenia, wrażenia i postawy tworzą markę – zapewniał Wojda. – Marki są bytami dynamicznymi, żywymi, bo nawet, gdy nie zmieniają się same, to zmieniające się otoczenie zmienia percepcję produktów, usług – dodawał.

W ramach Instytutu CBM planowany jest szereg seminariów wyjazdowych. Inauguracja odbyła się
w Krakowie, w jednej z restauracji ulokowanych na barce zacumowanej u brzegu Wisły. Na seminarium gościli developerzy, właściciele galerii handlowych oraz przedstawiciele firm medycznych, edukacyjnych
i wyposażenia wnętrz.

Kolejne wyjazdowe spotkanie połączone z warsztatami odbędzie się 26 kwietnia w Gdańsku. Natomiast wiosenne seminarium Instytutu Cityboard Media zaplanowane jest na czwartek 14 kwietnia, w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie.