Seminarium w Gdańsku!

Bardzo miło nam poinformować, że kolejnym miastem w którym odbędzie się spotkanie Instytutu Cityboard Media jest Gdańsk, w którym spotkamy się we wtorek, 26 kwietnia.

Będziemy rozmawiać o promocji marki i planowaniu mediów, a naszymi gośćmi będą:

Joanna Staniszewska
Joanna Staniszewska

Joanna Staniszewska – konsultantka marketingu z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Prezeska doradztwa i agencji marketingowej you’ll specjalizującej się w działaniach w nowych mediach oraz na rynkach międzynarodowych. Wykładowczyni akademicka, trenerka, mentorka. Absolwentka prawa i studiów podyplomowych zarządzania zasobami ludzkimi, marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, psychologii biznesu.

Joanna Staniszewska jest absolwentką szwajcarskich programów Trestle Group Foundation (mentoring) oraz “the Stars – for leaders of the next generation”. Zajmowała się zarządzaniem projektami, wprowadzaniem na rynek nowych marek, budowaniem i zmianą wizerunku istniejących, promocją projektów krajowych za granicą i zagranicznych w Polsce. Promowała między innymi marki kosmetyczne (GOLDWELL, KMS California), odzieżowe (Diverse), międzynarodowe usługi doradcze z zakresu ochrony środowiska, specjalistyczne rozwiązania informatyczne, projekt deweloperski dużej skali. Po pracy współtworzy festiwal filmów online (10 minut festiwal) oraz stowarzyszenie macherki.com, a także publikuje artykuły o tematyce marketingowej i HR.

Joanna Staniszewska poruszy temat relacji outdooru do innych kanałów komunikacj.

Tomasz Niziołek
Tomasz Niziołek

Tomasz Niziołek ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii reklamowych. Karierę rozpoczynał jako technik biurowy w firmie reklamy zewnętrznej. Był Managerem w dziale Jet Space firmy Jet Line, a także Managerem w Dziale Zakupu Mediów: radio, outdoor, kino i interenet w Mc Cann Erickson/Universal McCann. Jako Dyrektor w Dziale Trading zajmował się opracowaniem strategii w oparciu o mediamix w domu mediowym Mindshare Polska. W Group M, jako Dyrektor w Dziale Trading odpowiadał m.in. za negocjacje warunków zakupowych oraz wprowadzanie nowych rozwiązań i narzędzi tradingowych. Obecnie pracuje na własny rachunek świadcząc usługi m.in. szkoleniowe i konsultacyjne. Po pracy jest, zainteresowanym historią, turystyką górską i piłką nożną, szczęśliwym ojcem nastolatki w okresie buntu. Na naszym seminarium przedstawi idealny Media Mix pokaże z jakimi wyzwaniami mierzy się marketer XXI wieku.

Marcin Wojda
Marcin Wojda

O praktycznym zastosowaniu reklamy zewnętrznej w komunikacji marketingowej firm opowie Marcin Wojda Dyrektor Sprzedaży w firmie Cityboard Media, od 16 lat zawodowo związany z reklamą zewnętrzną. Marcin Wojda jest  absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Wydział Ekonomii, specjalizacja Marketing oraz Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim, Wydział Orientalistyki, specjalizacja Stosunki Międzykulturowe.  Po pracy jest szczęśliwym ojcem oddającym się lekturze najlepszych reportaży, aktywnemu stylowi życia – pływaniu, snowboardingowi.

Zapraszamy!