Wspólny projekt Uniwersytet SWPS i Cityboard Media – studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu” wystartował!

Dziś odbyła się Inauguracja nowego kierunku studiów podyplomowych „Psychologii w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu”.

Celem wspólnego projektu Uniwersytetu SWPS i Cityboard Media, jest połączenie akademickiej wiedzy, którą zaprezentują m.in. prof. Andrzej Falkowski, prof. Alicja Grochowska, dr hab. Robert Mackiewicz, z praktycznym doświadczeniem ekspertów wśród których znajdują się, m.in.: Jakub Bierzyński (CEO OMD), Robert Narojek (N-czekolada) i reprezentanci Cityboard Media: Andrzej Grudziński, Dariusz Jankoś oraz Marcin Wojda.

Już po pierwszych zajęciach jestem przekonana, że to był dobry wybór. Studia te pozwolą na bardziej świadome wykorzystanie wiedzy i mechanizmów psychologicznych w mojej firmie i życiu. Ważny jest także kontakt z osobami, które w marketingu osiągnęły sukcesy i chcą się dzielić swoim doświadczeniem – deklaruje jedna ze studentek.

Pierwsza edycja studiów podyplomowych „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu” to inspirujące wykłady i warsztaty, interdyscyplinarne analizy, oryginalne prezentacje oraz spotkania z ekspertami.