Seminarium „O projektowaniu reklam i ich wpływie na sprzedaż”, Warszawa

2 października w Warszawie odbyło się już po raz kolejny seminarium Instytutu Cityboard Media, które w całości zostało poświęcone tematyce „Projektowania reklam i ich wpływowi na sprzedaż”. Jak zwykle prezentacje połączyły świat naukowych teorii, codziennej działalności bizneso-marketingowej oraz praktycznej realizacji kampanii na wielkim formacie.

Instytut Cityboard Media konsekwentnie realizuje projekty edukacyjne, w których wykorzystuje naukowe dokonania i badania z zakresu psychologii reklamy, psychologii biznesu oraz najnowszych teorii marketingowych, które są konfrontowane z doświadczeniem marketingowców i osób prowadzących własne firmy.

Organizatorzy zainspirowani sugestiami uczestników poprzedniego seminarium skoncentrowali się na tajemnicach kreacji i zaprosili jako prelegentów uznanych ekspertów, którzy wskazali  jak tworzyć skuteczne komunikaty, które zagwarantują sukces na rynku.

Jako pierwszy wystąpił ze swoją teoretyczną analizą, wzbogaconą o case study – profesor Andrzej Falkowski z SWPS z wykładem pt. „Jak kształtować umysł konsumenta, aby zwiększyć sukces firmy? Implikacje dla reklamy„. Był to z pewnością fascynujący i inspirujący materiał dla uczestników.

Drugim gościem był Robert Narojek – wysokiej klasy specjalista sprzedaży i marketingu z doświadczeniem w największych korporacjach, jako dyrektor komercyjny w firmie Lotte Wedel i dyrektor komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era), a także właściciel firmy N-czekolada. W czasie oryginalnej prezentacji „Czy kreacja i siła dotarcia wystarczą, żeby dziś coś sprzedać?” podzielił się osobistymi doświadczeniami i opowiedział jak dobrze sprzedawać i realizować skuteczną komunikację, w kontekście szybkich zmian cywilizacyjnych w epoce internetu i technologii mobilnych.

Ostatnie wystąpienie Marcina Stana, członka Zarządu Cityboard Media pokazało, jak zaprojektować dobry plakat wielkoformatowy, tak by kampania reklamowa odniosła sukces. Wykorzystując wiedzę, potencjał i wieloletnie doświadczenie oraz tysiące zrealizowanych kampanii na wielkim formacie w Cityboard Media, przedstawił w czasie swojej prezentacji „Projektowanie kreacji na OOH jako sztuka odejmowania” kolejne etapy przygotowania projektu i przykłady udanych kreacji OOH.

Dla uczestników – Klientów Cityboard Media,  była to także doskonała okazja do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz nieformalnych rozmów.

Organizatorzy już teraz zaprosili na wiosenną sesję Instytutu Cityboard Media w marcu 2015 roku oraz zaanonsowali wspólny projekt edukacyjny SWPS i Instytutu Cityboard Media – studia podyplomowe „Psychologia w reklamie”.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami seminarium „Projektowanie reklam i ich wpływ na sprzedaż”.