Instytut Cityboard Media w Gdańsku

Jak wypromować markę? Jak przygotować brief? Jak zaplanować media do kampanii? Na te i inne pytania odpowiadali eksperci w ramach seminarium „Promocja marki i planowanie  mediów” zorganizowanego przez Instytut Cityboard Media.

Instytut 28 kwietnia zawitał do Gdańska. To kolejne, po Krakowie wyjazdowe seminarium. Na gdańskiej konferencji gościli zarówno przedstawiciele lokalnego biznesu jak i dużych firm oraz Spółek Skarbu Państwa. W roli ekspertów wystąpili Tomasz Niziołek, Joanna Staniszewska i Marcin Wojda.

Tomasz Niziołek, który pracował między innymi jako dyrektor w domu mediowym Mindshare Polska, zwracał uwagę, na wiarygodność mediów. – Odchodzimy od tego, że media są wiarygodne, a traktuje się je jako źródła promocji – mówił. – Największą wadą internetu jest fakt, że nie jest wiarygodny; generuje on dużą ilość treści, która jest nieweryfikowalna. Warto o tym pamiętać planując kampanie – dodaje. Joanna Staniszewska, która od ponad 20 lat pracuje w marketingu, zwracała uwagę, na fakt wzrastającej mobilności społeczeństw. – W dużych miastach coraz częściej się poruszamy, czy to komunikacją miejską, czy też własnymi pojazdami. Czas spędzany poza domem się wydłuża, więc rola OOH systematycznie rośnie – komentowała Staniszewska. Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży w Cityboard Media, który mówił o praktycznym zastosowaniu reklamy zewnętrznej zwracał uwagę na rolę kreacji. – Przekaz wizualny musi być jasny i klarowny, bo inaczej nie trafia do odbiorcy. Przeładowane plakaty, pełne danych adresowych dają efekt odwrotny od oczekiwanego – radził Wojda.

Następne wyjazdowe spotkania w ramach Instytutu Cityboard Media odbęda się jesienią w Poznaniu i Katowicach. O terminach spotkań będziemy informować.