Emocje i magia liczb w reklamie

Jak wykorzystać potencjał emocji w reklamie? Jak kształtować ceny? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas warsztatów Instytutu Cityboard Media zatytułowanych „Emocje i magia liczb w reklamie”.

Spotkanie przeznaczone dla Klientów Cityboard Media odbędzie się 16 marca 2017 roku w siedzibie firmy. Ekspertami będą prof. Andrzej Falkowski oraz prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS.

Poprzednie warsztaty, które prowadzili jesienią 2016 roku, cieszyły się bardzo dużą popularnością. Czym zajmą się tym razem? Prof. Falkowski wyjaśni między innymi, czym jest próg różnicy i prawo Webera w strategiach cenowych, jak przekazywać informację o cenie i czym jest awersja do ryzyka i zasada różnicy proporcji w strategiach marketingowych. Prof. Alicja Grochowska skupi się na emocjach w reklamie i wyjaśni np. funkcje nastroju w procesach poznawczych, czy znaczenie emocji pozytywnych i negatywnych w reklamie.

Zainteresowania badawcze profesor Grochowskiej dotyczą psychologicznych mechanizmów działania reklamy. Zajmuje się m.in. badaniem struktury reklamy i powiązań między jej elementami, mechanizmami zniekształceń pamięciowych, emocjami w reklamie oraz ich znaczeniem w tworzeniu skutecznych przekazów. Prowadzi wykłady i warsztaty w zakresie psychologicznych mechanizmów reklamy i konstruowania skutecznych reklam. Jest autorką i współautorką publikacji w zakresie poznawczych mechanizmów reklamy w naukowych czasopismach krajowych i zagranicznych, np. w Advances in Consumer Research.

Profesor Falkowski zajmuje się praktycznymi zastosowaniami psychologii w dziedzinie ochrony znaków towarowych i nieuczciwej konkurencji na rynku gospodarczym. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii rynku i psychologii zachowań konsumenckich.