Digital marketing w praktyce – seminarium w Gdańsku

Już 22 maja w Gdańsku kolejna odsłona Instytutu Cityboard Media. Tym razem eksperci naszej firmy opowiedzą jak wykorzystać narzędzia digitalowe do prowadzenia biznesu.

„Digital marketing w praktyce” – pod takim hasłem będzie przebiegało gdańskie seminarium. Wystąpi na nim trzech ekspertów: Marcin Wojda, Joanna Stan i Maciej Bednarczyk. – Staramy się zawsze przygotowywać takie treści, które będą użyteczne dla uczestników i pomogą im prowadzić własny biznes. Stawiamy na synergię mediów i wykorzystywanie potencjału nowoczesnej komunikacji – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Marcin będzie w swoim wystąpieniu mówił właśnie o synergii mediów. Maciej Bednarczyk, który zajmuje się digitalem w Cityboard Media, przygotował prezentację o cross mediowych strategiach komunikacji marketingowej. Wyjaśni, między innymi, jak narzędzia digitalowe zwiększają sprzedaż, czy jak wygląda lejek sprzedażowy w obszarze OOH oraz digital marketingu. Trzecim prelegentem będzie Joanna Stan, która jest specjalistką z zakresu kampanii AdWords i pozycjonowania. „Możliwości systemu reklamowego Google AdWords” – tak zatytułowane jest jej wystąpienie, z którego uczestnicy dowiedzą się: jak zdobyć klientów w internecie, co potrzebujemy do uruchomienia kampanii oraz jak mierzyć skuteczność kampanii.

Spotkanie poprowadzi Wiktor Balcer. Początek seminarium o godzinie 10:00 w hotelu Best Western Plus Hotel Arkon Park w Gdańsku.