Zmieniamy się w Cityboard Instytut

Instytut Cityboard Media zmienia swoją nazwę i identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., posługuje się nową nazwą – Cityboard Instytut, a także nową szatą graficzną, która jest elementem odświeżonej identyfikacji wizualnej Cityboard Media.

Nowa identyfikacja

Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z rozwojem Cityboard Media i wejściem w sektor reklamy digitalowej. – Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym, zaakcentować zmianę w naszej tożsamości – mówi Marcin Stan, członek zarządu firmy. – Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej (OOH). Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna jest połączeniem tradycji i nowoczesności. Oko, znane z poprzednich logotypów firmy, zostało odświeżone. Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. – Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social mediach. Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę „C” a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami – wyjaśnia Marcin Stan. Font użyty w logotypie to Montserrat.

Cityboard Instytut

Efektem tych zmian jest także wprowadzenie nowej nazwy – Cityboard Instytut. Powstała ona z rozwinięcia bazowego logotypu. – Instytut zyska też nowy wymiar. Będzie bardziej digitalowy. Na naszą stronę trafią treści związane z reklmą cyfrową, case study naszych klientów, analizy i badania digitalowe – mówi Marcin Stan.

Kolory zastosowane w identyfikacji mają symbolizować outdoor (błękit) i digital (czerwień). Elementem uzupełniającym, jest gradient który pokazuje synergię mediów. Będzie on stosowany jako element uzupełnienia komunikacji, a także w avatarach mediów społecznościowych. Więcej informacji na Cityboard.pl