Warsztatowo o emocjach i liczbach w reklamie

Lepiej mówić klientowi, ile zyska, czy informować go, ile może stracić? Jakie strategie w zarządzaniu ceną stosują marki? Między innymi na te pytania odpowiadali eksperci na warsztatach „Emocje i magia liczb w reklamie” zorganizowanych16 marca 2017 w ramach Instytutu Cityboard Media.

Warsztaty poprowadzili psychologowie z Uniwersytetu SWPS w Warszawie – prof. Andrzej Falkowski i prof. Alicja Grochowska. Profesor Falkowski skupił się na tym, jak zarządzać polityką cenową. Wyjaśniał dlaczego tak ważne są końcówki 99 groszy, jak ludzie porównują ceny i jak cena może wpływać na decyzje zakupowe. Profesor Grochowska omawiała rolę emocji w przekazach reklamowych, funkcje nastroju w procesach poznawczych oraz relacje pomiędzy intensywnością emocji a skutecznością reklamy.

W wiosennej edycji warsztatów Cityboard Media udział wzięło 21 osób. To już drugie tego typu spotkanie. Jesienią 2016 roku Klienci Cityboard Media brali udział w warsztatach poświęconych mechanizmom działania reklamy. Trzecia edycja warsztatów zaplanowana jest na jesień 2017 roku.