Ruszyły zapisy na VIII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Już 17 października w Katowicach odbędzie się VIII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W jego ramach Instytut Cityboard Media poprowadzi panel ekspercki pt. „Marketing przyszłości: synergia mediów”.

Kongres, podobnie jak w latach poprzednich, odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Panel będzie skierowany do właścicieli małych i średnich firm, którzy szukają sposobów na prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych. W trakcie prezentacji eksperci Instytutu i zaproszeni goście pokażą przykłady firm, które przy niewielkich nakładach finansowych zrealizowały skuteczne kampanie reklamowe używając nowoczesnych i tradycyjnych mediów. Panel pt. „Marketing przyszłości: synergia mediów” skupi się na trzech obszarach tematycznych:

  • Małe sposoby na duże problemy, czyli jak nowoczesny marketing może rozwijać małe i średnie firmy.
  • Przewagi konkurencyjne, czyli jak marketing może wpływać na pozycjonowanie marki.
  • Marketing przyszłości, czyli co nas czeka w najbliższych latach.

Każdy z występujących specjalistów będzie miał 30 minut na rozwinięcie tematu. Ekspertami będą:

  • Marcin Wojda – pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży w Cityboard Media; ekspert z zakresu marketingu i reklamy; wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
  • Wiktor Balcer – PR Partner w Cityboard Media; ekspert z zakresu PR i komunikacji; wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
  • Łukasz Wyglądała – socjolog, mediowiec, strateg, praktyk nowych technologii i businessman specjalizujący się w transformacji digital. Pracował dla marek takich jak Nestle, Mercedes czy Henkel. W Onet (RASP) był odpowiedzialny za kierowanie zespołami mar-tech odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim i IT. Współzałożyciel Performance Academy.

Panel Instytutu zaplanowany jest na czwartek 18 października 2018. Początek o godzinie 9:30. Rejestracja: 8. Europejski Kongres MSP