Przyszłość reklamy tkwi w digitalu

„Marketing przyszłości: synergia mediów” – pod takim hasłem przebiegał panel ekspercki Instytutu Cityboard Media zorganizowany w ramach VIII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.

Kongres jest najważniejszym spotkaniem firm z sektora MSP w Europie. Wydarzenie odbywało się w dniach 17-19 października. Panel Instytutu zaplanowano na 18 października, na godzinę 9:30. Frekwencja dopisała, ponieważ w sali mogącej pomieścić 120 słuchaczy zabrakło miejsc siedzących. Imprezę Regionalna Izba Gospodarcza zorganizowała w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Jako pierwszy z prelegentów wystąpił Wiktor Balcer – PR Partner w Cityboard Media, ekspert z zakresu PR i komunikacji oraz wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Wiktor mówił o marketingu przyszłości. – Czeka nas era marketingu wartości. Firmy muszą dostosować swoje wartości, do zasad wyznawanych przez klientów. W przeciwnym razie czeka je spadek zaufania, a co za tym idzie, spadek sprzedaży produktów i usług. Przyszłość reklamy i marketingu tkwi w digitalu – zauważa. Marcin Wojda, który jest pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży w Cityboard Media, ekspertem z zakresu marketingu i reklamy i wykładowcą na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, poruszył temat synergii mediów. – Nowoczesny marketing może rozwijać małe i średnie firmy. Warto dziś korzystać z mediów tradycyjnych i digitalowych, bo ich łączenie daje zaskakująco dobre efekty – wyjaśniał Marcin. Jego wystąpienie zawierało też opis case study firmy Inmart, która jest klientem Cityboard Media. Spotkanie zamknęło wystąpienie Łukasza Wyglądały – socjologa, mediowieca, stratega, praktyka nowych technologii i businessmana specjalizującego się w transformacji digital. Łukasz pracował dla marek takich jak Nestle, Mercedes czy Henkel. W Onet (RASP) był odpowiedzialny za kierowanie zespołami mar-tech odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim i IT. Współzałożyciel Performance Academy. W swojej prezentacji mówił o rozwijającym się w Polsce rynku e-commerce. Panel poprowadziła Marta Kazana-Piętka, która jest HR Business Partnerem w Cityboard Media.

Instytut Cityboard Media na Kongresie pojawił się po raz 4. Cityborad Media był patronem medialnym imprezy.