Koniec roku na Uniwersytecie SWPS

Zakończył się pierwszy rok studiów podyplomowych „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu”, które Cityboard Media organizował w partnerstwie z Uniwersytetem SWPS.

Na uroczystości kończącej rok akademicki nie zabrakło wykładowców, koordynatorów i oczywiście studentów. – Byliście grupą, która dawała wykładowcy dużo energii i motywacji, cieszę się, że mogłam z wami pracować – mówiła dr Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS, której zajęcia cieszyły się dużą popularnością. – Te studia były dla mnie doskonałą okazją do zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii reklamy. Dodatkowy dyplom akademicki to realna szansa na lepszą prace, łatwiejsze przekwalifikowanie, szybszy awans i wyższe wynagrodzenie oraz realizację osobistych ambicji – mówiła Katarzyna Wójtowicz, uczestniczka studiów. Każdy z uczestników, na zakończenie otrzymał dyplom ukończenia studiów oraz pakiet upominków.

Cityboard Media od wielu lat i na wielu płaszczyznach współpracuje z Uniwersytetem SWPS. W 2015 roku obie instytucje podjęły decyzję o wspólnym prowadzeniu studiów podyplomowych. – Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria, a nasze studia to połączenie teorii, którą przedstawiamy my jako akademia i praktyki, której uczą eksperci Cityboard Media – zauważył prof. Andrzej Falkowski, kierownik studiów. „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu” to propozycja skierowana do przedstawicieli sektora MŚP, pracowników działów marketingu i sprzedaży, domów mediowych, agencji reklamowych oraz tych wszystkich, dla których zrozumienie psychiki i zachowań konsumentów jest niezbędne w codziennej pracy. – Studia to ważny dla nas projekt, który jest przykładem tego, że „akademia” i biznes mogą owocnie współpracować – zapewniał Marcina Wojda, Dyrektor Sprzedaży w Cityboard Media.

Rekrutacja na nowy rok już trwa. Szczegóły TUTAJ.