Digital marketing w praktyce

„Digital marketing w praktyce” – pod takim hasłem przebiegało wyjazdowe seminarium Instytutu Cityboard Media, zorganizowane 13 marca 2018 w Krakowie.

Instytut do Krakowa zawitał już po raz trzeci. Tym razem uczestnicy mieli okazję posłuchać wykładów ekspertów z zakresu marketingu w internecie. Maciej Bednarczyk, który zajmuje się digitalem w Cityboard Media, mówił o cross mediowych strategiach komunikacji marketingowej. Wyjaśniał, między innymi jak narzędzia digitalowe zwiększają sprzedaż, czy jak wygląda lejek sprzedażowy w obszarze OOH oraz digital marketingu. Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media ds. Sprzedaży, swoje wystąpienie zatytułował: „Synergia mediów, czyli jak sprzedawać więcej”. – Synergia, to przyszłość marketingu. Każdy, kto będzie potrafił łączyć media i wykorzystywać potencjał z tego wynikający, będzie miał przewagę nad konkurencją – mówił Wojda.

Seminarium zakończyło wystąpienie Magdaleny Lewińskiej, specjalistki od UX. Jej wykład pt. „Jak zaadaptować swój biznes do zmian w kontekście rewolucji technologicznej” dotyczył zagadnienia User Experience. Lewińska tłumaczyła, jak dbałość o użytkownika przekłada się bezpośrednio na biznes, czym jest konwersja i jak proste zmiany w interfejsie mogą ją zwiększyć. Kolejny Instytut Cityboard Media planowany jest w pierwszej połowie 2018 roku.