Content i emocje, czyli nowoczesny marketing w praktyce

Za nami 9. Europejski Kongres MŚP w Katowicach. Marcin Wojda, Wiktor Balcer i Czesław Lang wyjaśniali uczestnikom, jak wykorzystywać emocje w tworzeniu skutecznych przekazów reklamowych.

Wiktor Balcer (PR Partner w Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie) w wystąpieniu pod tytułem „Marketing i emocje – dlaczego warto łączyć te płaszczyzny” opowiedział o roli emocji w reklamie i przykładach ich zastosowania. – Emocje w marketingu odgrywają niebagatelną rolę. Jeśli przekaz skierowany do klienta nasycimy odpowiednimi emocjami, to będzie on łatwiej zapamiętany. W natłoku marek, produktów i komunikatów jest bardzo trudno się wyróżnić, a to właśnie emocje pozwalają zwrócić na siebie uwagę – wyjaśniał Balcer.

„Od prologu do mety, czyli jak tworzyć nowoczesne kampanie reklamowe” to tytuł wystąpienia Marcina Wojday (Dyrektor Sprzedaży w Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie), który wyjaśniał, co wpływa na efektywność reklamy i marketingu. – Jak dowodzą najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie Facebooka, dla Generacji Z i Mileniaslów media społecznościowe i reklama zewnętrzna to podstawowe źródło informacji – ponad dwukrotnie częściej, w porównaniu ze średnią populacji twierdzą, że platformy społecznościowe pomagają im odkrywać nowe produkty – mówił Marcin Wojda.

Spotkanie zakończyło wystąpienie Czesława Langa, jednego z najwybitniejszych polskich sportowców, organizatora Tour de Pologne, największego w Polsce wyścigu kolarskiego, należącego do UCI Pro Tour. W wystąpieniu pod tytułem „Pasja, rywalizacja, profesjonalizm – marketing sportowy w praktyce”, Czesław Lang przedstawił swoje doświadczenia związane z przygotowaniem i promowaniem jednej z największych imprez sportowych w naszym kraju.

Cityboard Media na kongresie zaprezentował się po raz piąty.