Aktualności

Aktualności

Cityboard Media szkoli studentów USWPS

Cityboard Media jest jednym z wykonawców projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”. W jego ramach firma przeszkoli oraz zaprosi na wizyty studyjne studentów psychologii Uniwersytetu SWPS. Projekt jest adresowany do studentów ostatnich lat studiów. W zadaniach realizowanych przez Cityboard Media udział weźmie 15 studentów psychologii. Projekt...

Czytaj więcej

Komunikacja w świecie marek

Dziś to konsument ma całkowitą władzę nad markami – mówił Robert Narojek, który był jednym z prelegentów panelu Instytutu Cityboard Media zorganizowanego na VI Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Panel pod hasłem „Nowoczesna komunikacja – wyróżnij się albo zgiń?” zorganizowany przez ICBM cieszył się dużym zainteresowaniem. Sala była wypełniona po brzegi, na spotkaniu pojawiło...

Czytaj więcej

Prof. Andrzej Falkowski w Polska The Times

W piątek 16 września na łamach weekendowego wydania Polska The Times ukazał się wywiad z profesorem Andrzejem Falkowskim. Profesor jest kierownikiem studiów podyplomowych „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu”, które Cityboard Media realizuje razem z Uniwersytetem SWPS w Warszawie. Najbardziej pozytywne emocje to dzieci Nasz mózg jako atrakcyjniejsze uznaje obniżki z 3...

Czytaj więcej

Już wkrótce VI Europejski Kongres MŚP

Od 10 do 12 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Impreza to największe spotkanie firm sektora MŚP w Europie. Wydarzenie to jest już na stałe zapisane w tradycji europejskich wydarzeń gospodarczych. W ciągu trzech dni Kongresu zaplanowano kilkadziesiąt sesji panelowych oraz szereg warsztatów i spotkań,...

Czytaj więcej

Jak się promować lokalnie

Jak dobrać media do kampanii? Jak zaprojektować plakat? Jak przygotować brief? Na te i wiele innych pytań odpowiadali eksperci na kolejnym seminarium w ramach Instytutu Cityboard Media. Tym razem Instytut dotarł do Poznania. To kolejne po Krakowie i Gdańsku miasto, gdzie Cityboard Media zorganizował spotkanie dla lokalnych przedsiębiorców. Seminarium nosiło tytuł „Promocja marki i planowanie...

Czytaj więcej

Koniec roku na Uniwersytecie SWPS

Zakończył się pierwszy rok studiów podyplomowych „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu”, które Cityboard Media organizował w partnerstwie z Uniwersytetem SWPS. Na uroczystości kończącej rok akademicki nie zabrakło wykładowców, koordynatorów i oczywiście studentów. – Byliście grupą, która dawała wykładowcy dużo energii i motywacji, cieszę się, że mogłam z wami pracować – mówiła...

Czytaj więcej

Już wkrótce seminarium w Poznaniu

Kolejnym miastem w którym odbędzie się seminarium Instytutu Cityboard Media będzie Poznań. Spotkanie zaplanowano na wtorek 21 czerwca, na godzinę 10:30, w restauracji Concordia Design. Tematem przewodnim będzie promocja marki i planowanie mediów. Jako eksperci wystąpią Tomasz Niziołek i Marcin Wojda. Niziołek ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii reklamowych. Karierę rozpoczynał jako...

Czytaj więcej

Instytut Cityboard Media w Gdańsku

Jak wypromować markę? Jak przygotować brief? Jak zaplanować media do kampanii? Na te i inne pytania odpowiadali eksperci w ramach seminarium „Promocja marki i planowanie  mediów” zorganizowanego przez Instytut Cityboard Media. Instytut 28 kwietnia zawitał do Gdańska. To kolejne, po Krakowie wyjazdowe seminarium. Na gdańskiej konferencji gościli zarówno przedstawiciele lokalnego biznesu jak i dużych firm...

Czytaj więcej

Wartość miarą sukcesu marki

Nadrzędnym celem marki jest wybudowanie wartości dla klienta – takie między innymi wnioski płyną z seminarium pt. „Branding – zarządzanie wizerunkiem i marką”. Spotkanie zorganizował Instytut Cityboard Media. 14 kwietnia na seminarium Instytutu Cityboard Media gościło wielu przedstawicieli świata biznesu. Nie zabrakło firm z branż: deweloperskiej, spożywczej, motoryzacyjnej, medycznej, czy bankowej. W role prelegentów wcielili...

Czytaj więcej