Aktualności

Aktualności

Digital marketing w praktyce

„Digital marketing w praktyce” – pod takim hasłem przebiegało wyjazdowe seminarium Instytutu Cityboard Media, zorganizowane 13 marca 2018 w Krakowie. Instytut do Krakowa zawitał już po raz trzeci. Tym razem uczestnicy mieli okazję posłuchać wykładów ekspertów z zakresu marketingu w internecie. Maciej Bednarczyk, który zajmuje się digitalem w Cityboard Media, mówił o cross mediowych strategiach...

Czytaj więcej

Internet a marketing

„Internet w sprzedaży i marketingu” – to tytuł panelu, który Instytut Cityboard Media zorganizował w ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kongres, to miejsce gdzie corocznie swój panel ma Instytut. Tym razem swoje wykłady wygłosili prof. Andrzej Falkowski z Uniwersytetu SWSP, dr Jacek Wójcik z SGH, a także Marcin Wojda z Cityboard Media....

Czytaj więcej

VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw

W ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media będzie organizatorem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów dla przedsiębiorców zainteresowanych rolą interentu w sprzedaży. Ekspertami będą prof. Andrzej Falkowski z Uniwersytetu SWSP, dr Jacek Wójcik z SGH, a także Marcin Wojda z Cityboard Media. Panel będzie miał tytuł „Internet w sprzedaży i marketingu”. Po części...

Czytaj więcej

Opłaca się być kreatywnym

Poznań był kolejnym miastem, do którego zawitał Instytut Cityboard Media. Tym razem Barbara Kiliańska z Uniwersytetu Wrocławskiego i Marcin Wojda z Cityboard Media mówi o tym dlaczego opłaca się być kreatywnym. „Projektowanie w reklamie – od teorii barw do psychologii kolorów” – pod takim hasłem są organizowane tegoroczne seminaria Instytutu. W Poznaniu 26 września 2017...

Czytaj więcej

Instytut Cityboard Media w Poznaniu

Już 26 września 2017 roku w Poznaniu, odbędzie się kolejne seminarium Instytutu Cityboard Media. Seminarium będzie przebiegało pod hasłem: Projektowanie w reklamie – od teorii barw do psychologii kolorów. Ekspertami będą Marcin Wojda z Cityboard Media i Barbara Kiljańska, która pracuje na Uniwersytecie Wrocławskim i zajmuje się komunikacją wizualną. Zaproszeni goście powiedzą między innymi: na...

Czytaj więcej

Spójność w projektowaniu, to klucz do sukcesu

Reklama powinna być spójna z wizerunkiem marki, inaczej komunikacja wizualna staje się nieefektywna – taki między innymi wniosek płynie z seminarium pt. Projektowanie w reklamie – od teorii barw do psychologii kolorów, które 18 maja 2017 roku zorganizował w Krakowie Instytutu Cityboard Media. Seminarium było okazją do poznania zasad jakimi należy kierować się projektując komunikację...

Czytaj więcej

Instytut Cityboard Media w Krakowie

Projektowanie w reklamie – od teorii barw do psychologii kolorów – pod takim hasłem będzie przebiegało zaplanowane na 18 maja 2017 roku seminarium Instytutu Cityboard Media w Krakowie. Spotkanie adresowane jest do klientów Cityboard Media. Zaproszeni goście powiedzą między innymi na co zwrócić uwagę przy projektowaniu reklamy, jakie dobrać kolory, co one symbolizują, czy jaki...

Czytaj więcej

Warsztatowo o emocjach i liczbach w reklamie

Lepiej mówić klientowi, ile zyska, czy informować go, ile może stracić? Jakie strategie w zarządzaniu ceną stosują marki? Między innymi na te pytania odpowiadali eksperci na warsztatach „Emocje i magia liczb w reklamie” zorganizowanych16 marca 2017 w ramach Instytutu Cityboard Media. Warsztaty poprowadzili psychologowie z Uniwersytetu SWPS w Warszawie – prof. Andrzej Falkowski i prof....

Czytaj więcej

Emocje i magia liczb w reklamie

Jak wykorzystać potencjał emocji w reklamie? Jak kształtować ceny? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas warsztatów Instytutu Cityboard Media zatytułowanych „Emocje i magia liczb w reklamie”. Spotkanie przeznaczone dla Klientów Cityboard Media odbędzie się 16 marca 2017 roku w siedzibie firmy. Ekspertami będą prof. Andrzej Falkowski oraz prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS....

Czytaj więcej

Wizyty studyjne w Cityboard Media

Grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP od 10 stycznia do 16 lutego gości w Cityboard Media w ramach wizyt studyjnych. Przyszli psychologowie przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze. Studenci psychologii uczestniczą w programie unijnym, który ma ich przygotować do zaistnienia na rynku pracy. – Takie wizyty studyjne pozwalają na zdobycie...

Czytaj więcej