Aktualności

Aktualności

Zmieniamy się w Cityboard Instytut

Instytut Cityboard Media zmienia swoją nazwę i identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., posługuje się nową nazwą – Cityboard Instytut, a także nową szatą graficzną, która jest elementem odświeżonej identyfikacji wizualnej Cityboard Media.

Czytaj więcej

Content i emocje, czyli nowoczesny marketing w praktyce

Za nami 9. Europejski Kongres MŚP w Katowicach. Marcin Wojda, Wiktor Balcer i Czesław Lang wyjaśniali uczestnikom, jak wykorzystywać emocje w tworzeniu skutecznych przekazów reklamowych. Wiktor Balcer (PR Partner w Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie) w wystąpieniu pod tytułem „Marketing i emocje – dlaczego warto łączyć te płaszczyzny” opowiedział o roli emocji...

Czytaj więcej

9. Kongres MSP w Katowicach

Eksperci Instytutu Cityboard Media pojawią się na 9. Kongresie MSP w Katowicach. Tytuł tegorocznego panelu brzmi „Nowoczesny marketing – content i emocje”. Spotkanie rozpocznie się od wystąpienia pt. „Marketing i emocje – dlaczego warto łączyć te płaszczyzny”. Wiktor Balcer (PR Partner w Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie) opowie o roli emocji w...

Czytaj więcej

Narzędzia nowoczesnego marketingu

Nowoczesny marketing powinien korzystać z narzędzi takich jak geotargetowanie, influencerzy czy generatory leadów. Inaczej firma traci potencjalnych klientów i realne zyski. Jak stosować te narzędzia w praktyce? Wyjaśniali to eksperci na gdańskim Instytucie Cityboard Media. We wtorek 28 maja, w hotelu Best Western w Gdańsku zjawili się eksperci Cityboard Media i zaproszeni goście, którzy opowiedzieli...

Czytaj więcej

28 maja w Gdańsku Instytut Cityboard Media

Już 28 maja br., w Gdańsku odbędzie się kolejne seminarium Instytutu Cityboard Media. Tym razem pod hasłem „Narzędzia nowoczesnego marketingu”. Instytut zawita do Gdańska po raz trzeci. Seminarium będzie okazją do zapoznania się nowoczesnymi narzędziami marketingowymi, takimi jak geotargetowanie, czy influencer marketing. W ramach spotkania w Gdańsku pojawią się eksperci, którzy podzielą się wiedzą z...

Czytaj więcej

Przyszłość reklamy tkwi w digitalu

„Marketing przyszłości: synergia mediów” – pod takim hasłem przebiegał panel ekspercki Instytutu Cityboard Media zorganizowany w ramach VIII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach. Kongres jest najważniejszym spotkaniem firm z sektora MSP w Europie. Wydarzenie odbywało się w dniach 17-19 października. Panel Instytutu zaplanowano na 18 października, na godzinę 9:30. Frekwencja dopisała, ponieważ...

Czytaj więcej

Praktyczny digital – seminarium w Gdańsku

Seminarium Instytutu Cityboard Media zawitało do Gdańska. Na gości czekało trzech prelegentów: Joanna Stan, Marcin Wojda i Maciej Bednarczyk, którzy wyjaśniali, jak wykorzystać w swojej firmie „Digital marketing w praktyce”. – Synergia mediów, to przyszłość w komunikacji marketingowej. Każda firma, która będzie potrafiła odpowiednio dobierać media do swoje komunikacji osiągnie przewagę nad konkurencją – mówił...

Czytaj więcej

Digital marketing w praktyce – seminarium w Gdańsku

Już 22 maja w Gdańsku kolejna odsłona Instytutu Cityboard Media. Tym razem eksperci naszej firmy opowiedzą jak wykorzystać narzędzia digitalowe do prowadzenia biznesu. „Digital marketing w praktyce” – pod takim hasłem będzie przebiegało gdańskie seminarium. Wystąpi na nim trzech ekspertów: Marcin Wojda, Joanna Stan i Maciej Bednarczyk. – Staramy się zawsze przygotowywać takie treści, które...

Czytaj więcej

Kuźnia Talentów Cityboard Media 2018

Ruszyła czwarta edycja „Kuźni talentów Cityboard Media”. W ramach programu szukamy ludzi kończących studia, którzy dołączą do Działu Sprzedaży. Każdy, kto przez 3 miesiące okresu próbnego sprawdzi się na stanowisku Konsultanta może liczyć na dołączenie do naszej firmy. Rekrutacja do programu jest bardzo prosta. Wystarczy do 30 czerwca wysłać na adres kuzniatalentow@cityboard.pl swoje CV. Z...

Czytaj więcej