przetestuj wybrany layout na symulatorze pokazującym plakat z różnych odległości (skonsultuj się z działem obsługi klienta Cityboard Media)
możesz także skorzystać z badań pre-test (badania projektu przed rozpoczęciem kampanii) i/lub z badań post-test (sprawdzenie efektywności kampanii oraz odbioru projektu twojego plakatu przez potencjalnych klientów)
Wiesz już, jak zaplanować swoją kampanię? Pokaż się!
planując kampanię promocyjną skoncentruj swój budżet w krótszym czasie (np.: dwa tygodnie, używając większej liczby nośników)
planując kampanię wizerunkową lub informującą o produkcie/usłudze możesz użyć mniejszej liczby nośników, rozłożonych w dłuższym czasie (np.: miesiąc lub więcej)
jeśli chcesz zwiększyć zasięg swojej kampanii (dotrzesz do większej liczby osób, będziesz obecny w większej liczbie punktów w mieście) nie zwiększając znacznie budżetu, zaplanuj kampanię ze zmianą lokalizacji nośników reklamowych w połowie jej trwania (np.: 2×2 tygodnie)
stwórz projekt graficzny swojego plakatu dostosowany do medium, jakim jest reklama zewnętrzna, nie kopiuj projektu z prasy
dysponując bardzo ograniczonym budżetem skup się na miejscach, w których jest największe natężenie twojej grupy docelowej (użyj POI)