Wpływ reklamy outdoorowej na sprzedaż

W skali globalnej* z każdego 1 $ zainwestowanego w reklamę zewnętrzną średnio ze sprzedaży otrzymuje się zwrot w wysokości 2,8 $.

Zwroty z inwestycji w podziale na media
Zwroty z inwestycji w podziale na media

 Outdoor najsilniej wpływa na wzrost sprzedaży w takich branżach, jak telekomunikacja, media, turystyka i przede wszystkim – handel detaliczny.

Zwroty z inwestycji w podziale na media - handel detaliczny
Zwroty z inwestycji w podziale na media – handel detaliczny

W połączeniu z innymi mediami outdoor nie tylko powiększa zasięg rozpoznawalności produktu, ale również wzmacnia przekaz reklamowy, a wpływ reklamy zewnętrznej na sprzedaż wzrasta trzykrotnie już przy zwiększeniu nakładów z niskich do średnich i dodatkowo podwaja się po kolejnym wzroście nakładów.

Wiesz już, jak zainwestować w promocję twojego biznesu? Pokaż się!

*BrandScience w ciągu ostatnich 3 lat przeanalizowało ponad 600 przypadków kampanii reklamowych, by określić wskaźnik zwrotu z inwestycji i wpływu reklamy outdoorowej na sprzedaż promowanego produktu. Case studies wykorzystane w badaniu to kampanie krajowe oraz lokalne z Austrii, Danii, Finlandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz USA.